Pečovat o své zdraví jde nejlépe na www.bcare.cz


Na českém internetu existují stovky e-shopů, kde se dá koupit to či ono. Vyznat se v nich a vybrat si ten pravý pro uspokojení své poptávky, to není jen tak. U někoho rozhoduje šířka sortimentu, jinde oceníme uživatelské reference a někdo si zase potrpí na rychlost doručení vybraného zboží. Ale ve skutečnosti jde všem zákazníkům o to samé: najít místo, kde se dá výhodně nakoupit, něco nového se dozvědět a nejlépe ještě získat „něco navíc“. Takovým e-shopem je aktuální novinka na českém internetu: www portál b.care /čti „bí kér“/. Nabízí široký sortiment domácích i zahraničních značkových produktů, jejichž společným jmenovatelem je péče o lidské zdraví.

Webový portál nákupů a služeb, takhle webu b.care říkají jeho zakladatelé, lidé ze společnosti Batist. Ti jej totiž stvořili jako jeden ze svých on-line projektů. Batist Medical a.s. je významný evropský dodavatel a výrobce roušek, nanoroušek, zdravotnických a hygienických produktů na ošetřování ran, obvazů a dalších hygienických pomůcek pro zdravotnictví.

Naším prvotním záměrem bylo vytvořit e-shop, ve kterém bychom mohli nabízet vlastní i partnerské produkty přímo koncovým zákazníkům v České republice,“ říká Ondřej Mertlík, ředitel online projektů společnosti Batist. „Ale pak jsme si uvědomili, že chceme-li uspět v tak velké konkurenci, jaká v oblasti e-commerce vládne, musíme přijít nejen s perfektními produkty, ale také s něčím víc než jen prostým e-shopem,“ dodává.

Proto lidé ze společnosti Batist nehovoří o e-shopu, ale o webovém portálu nákupů a služeb. Z čeho lze vybírat? Základní třídění sortimentu probíhá ve 3 úrovních:

  • Sortiment typu „Chraňme se“ obsahuje produkty pasivní ochrany proti běžným fyzikálním, chemických či biologickým hrozbám. V této sekci najdeme nanoroušky, roušky, respirátory, ochranné rukavice, dezinfekční prostředky, náplasti, ochranné balíčky a další sortiment.
  • Skupina produktů s označením „Imunita“ je reprezentována podskupinami vitamínových přípravků, minerálů a stopových prvků a speciálních doplňků stravy. K nejoblíbenějším produktům v této kategorii se řadí speciální liposomální formy vitamínů a minerálů a přípravky z medicinálních hub užívaných po tisíciletí tradiční čínskou medicínou.
  • Třetí skupinu s názvem „Hygiena“ zastupují především dětské plenky, plenkové kalhotky a speciální porodnické vložky.
  • Ve speciální kategorii jsou k dispozici také antigenní testy.

Webový portál nákupů a služeb b.care však nesází jen na šířku sortimentu péče o zdraví. Jednou z významných konkurenčních výhod je unikátní aplikace s názvem Virtuální doktor, která je jeho součástí. Tato aplikace umožňuje každému zaregistrovanému uživateli podrobit se virtuálnímu samovyšetření, na jehož základě systém vygeneruje nejpravděpodobnější diagnózu a poskytne důležité informace pro další řešení případných zdravotních problémů uživatele. Diagnostický proces byl navržen týmem lékařských specialistů, samotná aplikace je dílem renomované evropské IT agentury.

Další přidaná hodnota webového portálu nákupů a služeb b.care je podle slov Ondřeje Mertlíka fakt, že velkou část sortimentu tvoří vlastní značkové výrobky Batist, především pak bezpečnostní produkty z nanomateriálů. „Nanoroušky, které vyrábíme ve vlastním závodě v Červeném Kostelci v Podkrkonoší, patří k nejlepším na světě, už jen z hlediska bakteriální a virové filtrační účinnosti, která činí v obou případech 99,8 %,“ říká. To z nich činí přímého konkurenta špičkových respirátorů nejvyšší třídy FFP3, které mají účinnost na úrovni 99 %.